سرویس سینمایی هنرآنلاین: محمدرضا خردمندان کارگردان جوانی است که اولین ساخته او "بیست‌ و یک روز بعد " علاوه بر اینکه در جشنواره فیلم فجر سال گذشته موفق ظاهر شد و نظر منتقدان را جلب کرد، توانست در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز بدرخشد.

او در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین در خصوص تازه‌ترین فعالیت‌های خود بیان کرد: در حال نگارش فیلمنامه جدیدم هستم، اما تا تکمیل و به نتیجه نرسیدن آن قصد اطلاع‌رسانی در این زمینه را ندارم.

خردمندان در ادامه در پاسخ به این سؤال که با بازگشایی مدارس برای اکران فیلم "بیست و یک روز بعد " در مدارس چه تدابیری در نظر گرفته‌ شده است، گفت: ازآنجایی‌که فیلم، فیلم برگزیده جشنواره کودک و نوجوان اصفهان بوده است، طبق توافقی که جشنواره کودک و نوجوان با وزارت آموزش‌وپرورش داشتند، این فیلم در مدارس و در ساعت زنگ سینما در طول سال تحصیلی اکران خواهد شد و برای این امر یک سری سالن سینما مخصوص اکران مدارس در نظر گرفته‌شده است.

وی همچنین درباره برگزاری جلسات نقد و بررسی در مدارس نیز اظهار کرد: ممکن است این اتفاق بیفتد اما بستگی به مدارس دارد که تا چه اندازه خواستار این امر باشند ما هم تا جایی که امکانش وجود داشته باشد این آمادگی راداریم که جلسات نقد و بررسی این فیلم با حضور دانش آموزان برگزار شود و نظرات آن‌ها را در این زمینه داشته باشیم.

مدارس سراسر کشور جهت ثبت‌نام اکران فیلم سینمایی "بیست و یک روز بعد" می‌توانند نام‌ مدرسه و شهرشان را به سامانه پیامکی 50002077 ارسال و یا با شماره تلفن 021- 66726845 تماس برقرار کنند. لازم به ذکر است اکران این فیلم ویژه متوسطه اول و دوم برگزار خواهد شد.

"بیست و یک روز بعد" دارنده 5 پروانه زرین از سی‌امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان ازجمله برگزیده بهترین فیلم این جشنواره، از 11 مردادماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش عمومی درآمد و با استقبال مخاطبان همراه شد. اکران این فیلم اکنون و با فرارسیدن سال تحصیلی از ابتدای مهر ویژه مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور ادامه می‌یابد.

"بیست و یک روز بعد " ملودرامی اجتماعی از زندگی نوجوانی به نام "مرتضی " است که درراه تحقق آرزویش، با چالش بسیاری روبرو می‌شود.