به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران ؛ در بخش " سینمای ژان لوک گدار "از دوره چهل و هفتم ( بهار 96 ) ، روزچهارشنبه 24خرداد ماه ساعت 17،فیلم"همیشه موتزارت"محصول سال 1996(فرانسه - سوییس) به مدت 85 دقیقه به زبان اصلی و با زیر نویس فارسی در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

"همیشه موتزارت" فیلمی قطعه ‏واره است، همچون یادداشت‏ های والتر بنیامین (که گدار در این سال‏ها مدام به متن‏های او ارجاع می‏دهد). در اینجا نیز همچون متن‏های بنیامین هر قطعه در عین پیوند با قطعه ‏های دیگر خود دارای شأن مستقلی است، یا به زبانی دیگر  در این فیلم ما با بی‏شمار قطعه ‏های خود آئین مواجه‏یم. در چنین فرمی روایت بدل می‏شود به سکانس‏ ها و صحنه ‏ها و پلان‏ ها؛ ساختاری به‏ شدت دقیق و ریاضی‏ وار که در آن هر پلان، صحنه یا سکانس خود  مستقل است و تنها  به میانجی مونتاژ در رابطه ‏ای دیالکتیکی با تصویر، صحنه یا سکانس بعدی قرار می‏گیرد.

علاقه مندان جهت استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم می‌توانند،به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگرشمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند.