به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ درادامه برنامه نمایش فیلم در دوره چهل و ششم (فصل زمستان) سینما تک و دربخش "ژان لوک گدار:یک بار گذاری مجدد(بخش دوم)"،روز چهارشنبه 13 بهمن ماه ساعت 16 فیلم"به سبک چینی" ، محصول سال 1967 به مدت 96 دقیقه، به زبان اصلی و با زیر نویس فارسی درسالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.همچنین بعد از نمایش فیلم جلسه نقد و بررسی و سخنرانی با حضور صالح نجفی برگزار می‌شود.

"به سبک چینی" ما را دعوت می­کند تا سر صحنه حاضر شویم و کاری می­کند که احساس کنیم مشغول تماشای فیلمبرداری فیلم­ هستیم.وقتی این نقش بازی کردن را در "به سبک چینی" تماشا می­کنیم و در ضمن به معنای میزانسن [کارگردانی یا صحنه­پردازی] در سینما هم پی می­بریم. آنچه باید از نزدیک بررسی کنیم ، درهم تنیدگی این دو است.

شایان ذکر است: در بخش پایانی نمایش فیلم در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران و در فصل زمستان ،8 فیلم از ژان لوک گدار با عنوان یک بار گذاری مجدد (بخش دوم ) ،از روز چهارشنبه 13 بهمن ماه به نمایش در می‌آید.

یادآوری می‌شود:علاقه مندان می‌توانند برای استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم در سالن سینما تک به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند.