گروه سینما و تلویزیون هنرآنلاین: اختتامیه جشنواره سینما حقیقت شنبه شب دوم دی ماه برگزار شد.پس از اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره و در حاشیه اختتامیه محمد حمیدی‌مقدم دبیر جشنواره سینما حقیقت و مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در رابطه با پلتفرم پخش آثار مستند گفت: اکران آثار مستند در سینما تعریف مشخصی ندارد نظر به زحمات فیلم‌سازان حوزه مستند برآنیم تا آثار در قالب پلتفرمی تخصصی ارائه شوند تا هم مخاطبان خاص این حوزه دسترسی راحت‌تری به آثار داشته باشند و هم در انتشار آثار مفیدتر قدم برداریم.
با توجه به بستر سایت «هاشور» برای ارائه و انتشارِ آثار مستند، مدیرعامل «مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی» ادامه داد: هم اکنون ارائه و انتشار این آثار از طریق سایت هاشور انجام می‌شود. اما برای سهولت، تکمیل و تجمیع ممکن است پلتفرم مدنظر با کمک موسسه سینماشهر و سایت «هاشور» تخصصی‌تر ارائه گردد.

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال زیرساخت‌های لازم جهت راه‌اندازی پلتفرم فراهم شود و مستندسازان آثارشان را از این طریق ارائه کنند.
هفدهمین جشنواره سینما حقیقت شنبه شب دوم دی ماه با حضور وزیر ارشاد، مستندسازان، علاقه‌مندان و اصحاب رسانه و با اعلام برگزیدگان بخش‌های مختلف در تالار وحدت خاتمه پیدا کرد.