به گزارش هنر آنلاین جشنواره «سینماحقیقت» به نیمه رسیده و روز چهارشنبه ۲۹ آذر در سومین روز هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» فرهاد ورهرام و لقمان خالدی ۲ کارگاه آموزش مستندسازی برگزار کردند که مورد استقبال قرار گرفت.

در این روز فیلم مستند «احمد» مستند تازه مصطفی رزاق کریمی اکران شد که مورد استقبال حاضران در پردیس سینمایی چارسو قرار گرفت. این استقبال به حدی بود که برای فیلم «احمد» سانس فوق‌العاده هم در نظر گرفته شد و قرار است روز پنجشنبه ۳۰ آذر و در چهارمین روز جشنواره نیز این فیلم مستند اکران شود.

از اکران «احمد» تا حضور رضا میرکریمی/ صف‌ها تشکیل شدند

رضا میرکریمی از جمله چهره‌های شناخته شده سینمای ایران بود که در سومین روز جشنواره «سینماحقیقت» در پردیس سینمایی چارسو حضور پیدا کرد. وی در این روز در مراسم بزرگداشت اصغر بختیاری حضور داشت. همچنین احسان محمدحسنی مدیر سازمان رسانه ای اوج از دیگر چهره‌های حاضر در این مراسم بود.

از اکران «احمد» تا حضور رضا میرکریمی/ صف‌ها تشکیل شدند

در سومین روز هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت»، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی و مصطفی زمانیان معاون رییس‌جمهور نیز با حضور در پردیس سینمایی چارسو از جشنواره بازدید کردند.

از اکران «احمد» تا حضور رضا میرکریمی/ صف‌ها تشکیل شدند

محمدعلی ابطحی، منصور ضابطیان، منوچهر هادی، مرتضی پایه‌شناس، حسین ابراهیمی، محمدرضا شهیدی‌فر، حانیه یوسفیان، هادی شریعتی، علیرضا دهقان، محسن یزدی، غلامعلی اصغریان تهیه‌کننده مستند «احمد»، مرتضی و مصطفی رزاق کریمی در سومین روز جشنواره به تماشای آثار روی پرده نشستند.