پیمان جبلی رییس صداوسیما در گفتگو با خبرگزاری هنرآنلاین در خصوص مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص نمایش خانگی که واکنش های متعددی را در پی داشته است، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در واقع کلیات تقسیم وظایف میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صداوسیما را تایید کرده است و بر همین اساس تنظیم گری و مجوز انتشار در حوزه نمایش خانگی و وی او دی ها بر عهده صداوسیما است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی بین ساترا، وزارت فرهنگ، شهرداری تهران و فراجا در خصوص بررسی وضعیت نمایش خانگی برقرار است، تصریح کرد: اولویت ما پرداختن حوزه تولید نمایش خانگی به نیازهای فرهنگی جامعه است و هر پلتفرمی که به این ضروررت توجه ویژه ای داشته باشد، حمایت های بیشتری را شامل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژه برنامه های رسانه ملی برای ماه محرم و صفر اشاره کرد و گفت: معاونت سیما و معاونت های دیگر برنامه های ویژه ای برای ماه های محرم و صفر امسال را تدارک دیده اند که جزئیات آن بزودی اعلام خواهد شد.

جبلی ادامه داد: سال گذشته تجربیات و نوآوری های خوبی در برنامه سازی همچون برنامه حسینیه معلی  شاهد بودیم و امسال هم امیدوایم شاهد تولید و پخش برنامه های خوبی در این حوزه خواهیم بود.