به گزارش هنرآنلاین، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ  صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام رضا(ع)، درخصوص مباحث اخیر پیرامون ممنوعیت فعالیت برای برخی خوانندگان، گفت: همه این عزیزانی که صحبتی پیرامون آن‌ها مطرح بود، الان برنامه اجرای صحنه‌ای خود را منتشر کرده‌اند.

وی ادامه داد: اکثر عزیزان این هفته‌ها اجرا دارند و این نشان داد که همان پیش‌بینی ما مبنی بر اینکه یک جوسازی رسانه‌ای در جریان است، درست بود. همه عزیزانی که آن روز مطرح بودند بدون استثناء الان برنامه‌های عادی‌شان، زمان‌بندی و فروش بلیط‌هایشان هم انجام شده است.

وزیر فرهنگ درخصوص اینکه پیش از این گفته بود برای سلبریتی‌ها نیز برنامه‌ مناسبی داریم، عنوان کرد: در قانون برنامه هفتم اتفاق خوبی افتاده و برای اولین بار ما روند رسیدگی به مشکلاتی که در این حوزه داریم را شفاف کردیم، همیشه این عزیزان به ما گله می‌کردند که چرا شفاف نیست و ما امکان بیان بحث‌های خود را نداریم، ما آمدیم این مساله را شفاف کردیم، یک مجموعه بسیار خوبی در برنامه هفتم جزو احکام پیشنهادی ماست که به تصویب دولت هم رسیده است.

وی ادامه داد:همچنین ما امسال برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) را داریم که ان شاءاله امشب اختتامیه آن را درمشهد مقدس داریم. این جشنواره در۲۰ رشته فرهنگی هنری برگزار شده و یک فرآیند چند ماهه را طی کرده است و الحمدلله با ابتکارات بسیار خوبی برگزاری آن صورت گرفت.