به گزارش هنرآنلاین، ترانه مصدق در این نمایشگاه 39 اثر از کارهای سال‌های اخیر خود را ، تحت یک استیتمنت در برابر دید هنردوستان قرار داده است.  گذر از فرم‌های فیگوراتیو به فرم‌های انتزاعی، مسیری است که ترانه مصدق در سال‌های اخیر در آن گام برداشته است. این نمایشگاه تجربه‌های سال‌های اخیر اوست که دوره‌های مختلف زمانی اقامت او در ایران، رزیدنسی‌های او در کشورهای دیگر و اقامت او در آمریکا را شامل می‌شود. مصدق درباره آثار این نمایشگاه می‌گوید:

"من به الگوهاى تکرار شونده‌اى که در طبیعت وجود دارد، علاقمندم و به آن‌ها توجه می‌کنم. جستجو در امکان تصویر کردن این ریتم، بافت و فضا، امکان تجربه را براى من باز می‌کند. در نظر داشته‌ام که به طور مثال ببینم چطور می‌توانم زمان را به تصویر ترجمه کنم. این تجربه مجموعه‌اى از کارهاى انتزاعى من را شکل داده است"

ترانه مصدق دانش‌آموخته نقاشی از دانشگاه هنر تهران است که در دانشگاه رد آیلند    Rhode     Island school of Design  دوره های هنری گذرانده و هم اکنون  دانشجوی فوق لیسانس هنر است در دانشگاه مایکا Maryland Institute College of Arts. او پیش از این در آمریکا، هند، کانادا و انگلیس نمایش آثار داشته است. این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی او در ایران است که در گالری هپتا برگزار می‌گردد. در استیتمنت این نمایشگاه آمده است:

"این مجموعه با تمرکز بر روی بافت، رنگ و الگوهای تکرار شونده، قصد دارد نوعی نگاه بیرونی و درونی به زمان را بیان کند. در پس‌زمینه آثار فیگوراتیو مجموعه، که قدیمی‌ترین کارهای مجموعه‌اند، فرم‌های انتزاعی به وضوح دیده می‌شوند (گو این‌که در نظر اول وجه فیگوراتیو است که به چشم می‌آید)؛ چنانچه در کارهای انتزاعی نیز فیگور یکسره کنار گذاشته نشده است. این مجموعه سفر رفت و بازگشتِ مداوم بین فیگور و انتزاع است".

افتتاحیه روز جمعه 19 خرداد از ساعت 16 تا 20 برگزار می‌شود. این نمایشگاه از جمعه 19 خرداد تا چهارشنبه 31 خرداد (به غیر از پنج‌شنبه‌ها و تعطیلات رسمی) از ساعت 11 تا 20 در گالری هپتا برپاست.

گالری هپتا در کریمخان، خیابان ایرانشهر، ضلع غربی پارک هنرمندان، بعد از خیابان شاداب بن‌بست نیکو‌شهر، شماره 3، طبقه همکف واقع شده است.