سرویس تجسمی هنرآنلاین: سروناز سلطانی که آثارش با عنوان "تمام ناتمام من" در گالری باغ موزه قصر به نمایش در آمده به هنرآنلاین گفت: این آثار مختص سال‌های مختلف کاری من هستند که در هر کدام از آن‌ها حال و هوایی که در آن روزها داشتم را به تصویر کشیده‌ام.

وی ادامه داد: در این آثار سعی کردم که ذهنم را آزاد بگذارم و فرم‌ها و جزئیات که در ناخودآگاهم وجود داشت را به واسطه رنگ و خطوط بر روی بوم به تصویر بکشم.

این هنرمند نقاش گفت: خلق این آثار به صورت از پیش تعیین نشده‌ای شکل گرفت و بیشتر خود پروسه و اتفاق‌هایی که در طول آن رخ می‌داد در تصویر نهایی اثر تاثیرگذار بود.

سلطانی گفت: این نقاشی‌ها به شدت به حال من در زمانی کشیدن آن‌ها وابسته است و در دوره آخر کارهای‌ام فضاهایی را تجربه کردم که نمود آن در نقاشی‌ها منعکس شد و این آثار حالت انتزاعی بیشتری دارند.

3+(3)

وی اظهار داشت: در واقع در دوره آخر کارهای‌ام سعی کردم ذهن و ناخودآگاهم را در معرض آزادی بیشتری قرار بدهم تا تصاویر ذهنی که در درونم وجود داشت تماما و در بهترین حالتی که تصور می‌کردم به تصویر در بیایند.

این هنرمند نقاش گفت: در واقع این حالت برای من نوعی اکتشاف بود و می‌توانم بگویم که این آثار حاصل یک فرآیند پیش‌بینی نشده است که ناآگاهانه، رنگ‌ها به درستی می‌توانند بیان‌گر این اتفاق باشند.

سلطانی گفت: در واقع آزادی که من تجربه کردم در انتخاب این طیف از رنگ‌های متنوع دخیل بود و رنگ‌های آثار آخرم می‌تواند این حس و شرایط را به درستی نشان دهد.

وی در پایان گفت: این آثار حاصل سه مجموعه و مربوط به سه دوره زمانی است. اولین کارها مربوط به 5 سال پیش، مجموعه دوم مربوط به 3 سال پیش و دوره سوم آثارم برای یک سال اخیر است که همگی در نهایت "تمام ناتمام من" نام گرفتند.