به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران در نمایشگاهی با عنوان "همرازعشق" میزبان بیش از 50 تابلوی خط نستعلیق،خوشنویسی کلاسیک،قطعه،چلیپا و جلی از رسول مرادی و مجتبی سبزه خواهد بود.

رسول مرادی برنده 4 جایزه مسابقات بین‎المللی استانبول ترکیه ( IRCICA ) در کتابت و نستعلیق( 1998) و نستعلیق جلی و نستعلیق ( 2001)  و  دارنده  دیپلم افتخار جشنواره بزرگ خوشنویسی سال امام علی (ع) موزه هنرهای معاصر تهران (1379) و... در خصوص آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه اظهار داشت: دراین نمایشگاه و در کنار 11 اثری که برای اولین بار به نمایش گذاشته خواهد شد تعداد14اثر نیز که بصورت قطعه درکتاب شمس تبریزی،گلستان سعدی و شاهنامه برای اولین بارچاپ شده است درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت .

مجتبی سبزه ازدیگر هنرمندان شرکت کننده دراین نمایشگاه نیز با ذکر این نکته که هر نمایشگاهی نقطه عطفی برای هنرمند محسوب می‌شود عنوان داشت: برای یک هنرمند نقد آثارش بسیارمهم می‌باشد. از این رو حضور  مخاطبان خاص همچون متخصصین،هنرمندان،هنرجویان،دانشجویان و منتقدان آثار هنری برایمان بسیار اهمیت دارد چرا که این افراد آثار به نمایش گذاشته را می‌توانند به خوبی مورد نقد و بررسی  قرار دهند.

مجتبی سبزه که در سال 1387 موفق به کسب مقام استادی از شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران به عنوان جوان‌ترین استاد فائق آمده است درادامه بیان داشت: دراین نمایشگاه 20 اثر را به نمایش گذاشته‌ام که این آثار به سبک چلیپا و جلی می‌باشد، بعضی از آثار نیز با قلم 4 سانتی نوشته شده است. دراین آثار اشعار بزرگان و چند آیه قران کتابت شده است .

گفتنی است نمایشگاه" همراز عشق "عصر روز جمعه ١9 آذر ساعت 16در فرهنگسرای نیاوران گشایش خواهد یافت و تا ٢7 آذر، از ساعت ١٠ الی ١٩ و جمعه‌ها از ساعت ١٤ تا ٢١ برپا خواهد بود.