به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه هنر‌های تجسمی «معجزه‌ هنر» شامل آثار نقاشی، عکاسی، حجم، خوشنویسی، تذهیب و دیجیتال‌آرت با تکنیک‌های مختلف از ۲۵ تا ۳۰ بهمن‌ماه در فضای مجازی برپا خواهد بود. ۴۸ اثر برتر در این نمایشگاه توسط آیناز زارعی، گالری‌گردان و کیوریتور، انتخاب شده و به نمایش درمی‌آیند.

نمایشگاه «معجزه‌ی هنر» با همکاری گالری «نوگرا کیش» به اجرا رسیده است. فراخوان این نمایشگاه، چهل روز پیش در رسانه‌های عمومی و مطبوعات، اطلاع‌رسانی و با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شده بود، طوری که ظرفیت پذیرش آثار، خیلی زودتر از موعد مشخص تکمیل شد.

زارعی در خصوص برگزاری این نمایشگاه می‌گوید: «چون امکان ارائه‌ آثار به صورت حضوری نبود، نمایشگاه را به شکل مجازی برگزار کردیم. عنوان «معجزه‌ هنر» نیز بر اساس نام نمایشگاه‌های قبلی و‌ ایده‌ ترکیب با کلمه‌ «هنر» انتخاب شده است».

این هنرمند می‌افزاید: «هدف از برگزاری این رویداد، مثل نمایشگاه‌های پیشین، حمایت و همراهی هنرمندان عزیز بوده تا بتوانند آثارشان را در معرض دید عموم قرار بدهند و از فعالیت هنری در هیچ برهه‌ زمانی غافل نشوند».

هنرمندانی که در این نمایشگاه شرکت دارند، عبارتند از: ابراهیم فلاح، الناز فراهانی، ‌امیرهادی پیری، اعظم‌امیری‌سیاوشانی، بهناز خسروانی، بهناز نادرنیا هریکندئی، تارا زنوری، حانیه موسوی باستانی، زهرا مرادی، زهرا حشمتی، زهرا فرشی‌حقی، سارا عبدلی، سهیل اظهری، ساناز محمودی، سوگند سام‌فر، سارینا فخروییان، ساجده دهقان، سمیه علا‌الدینی، سیده مریم شاه‌رکنی، شیوا ناصری، شروین اسماعیل‌زاده، شهلا حسین‌زاده، علی فلاح، فاطمه سزاواران، فاطمه مداحی، فاطمه اسماعیلی، فوأد زارع، فروزان کوچکی، فرزانه پلویان، لیلا گائینی، ماه‌منظر پیروی، میعاد محمدی‌پناه، مهسا غلامی، محبوبه عبادی، معصومه حسین‌زاده، مریم سیدمحمودی، نازنین صابری‌امرغان، هادی فلاح.

آثار راه‌یافته به نمایشگاه «معجزه‌ هنر»، در صفحه‌های «گالری نوگرا» و «آیتیست‌گروپ» با نشانی اینستاگرام «nogara__gallery» و «aynazzareii» در دسترس علاقه‌مندان هنر‌های تجسمی قرار دارد.