گروه تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه بین‌المللی کارنگی که سال ۱۸۹۶ تأسیس شد، قدیمی‌ترین نمایشگاه هنر بین‌المللی آمریکای شمالی است. این نمایشگاه که چهار سال یک‌بار در موزه هنر کارنگی برگزار می‌شود، مروری بر چگونگی پاسخ دادن هنر و هنرمندان به پرسش‌های حیاتی زمان ما ارائه می‌کند. پنجاه و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کارنگی، با عنوان «آیا برای شما صبح شده است؟» شامل آثاری از مجموعه‌های مختلف و همچنین سفارش‌های جدید و کار‌های اخیر هنرمندان معاصر است.

این نمایشگاه که به همت سهراب محبی، کیت پاترینوس، جیم پاترینوس و رایان اینویه سازماندهی شده است، عنوان خود را از یک عبارت مایایی وام گرفته است، جایی که به جای گفتن «صبح بخیر» مرسوم است بپرسید: «آیا برای شما صبح شده است؟». این عبارت تصدیق می‌کند که ساعت‌ها و تجربیات درونی انسان‌ها متفاوت است. وقتی برای برخی صبح است، ممکن است برای برخی دیگر همچنان شب باشد.

بخشی از این نمایشگاه به نمایش آثاری از فریدون آو و مجموعه شخصی او از آثار هنرمندان ایرانی اختصاص دارد. فریدون آو از چهره‌های فرهنگی ایران در پنج دهه اخیر است. او مدرک کارشناسی خود را در هنر‌های کاربردی برای تئاتر از دانشگاه ایالتی آریزونا دریافت کرد و بعداً در دانشگاه نیویورک به تحصیل در رشته سینما پرداخت. او به عنوان طراح، مدیر هنری، کیوریتور، گالریست و کلکسیونر فعالیت کرده است و آثار هنری او در مجموعه‌های موزه بریتانیا، موزه هنر متروپولیتن، موزه هنر لس آنجلس؛ مرکز ژرژ پمپیدو، بنیاد سای تومبلی و موزه هنر‌های معاصر تهران وجود دارد.

 فریدون آو در چند دهه گذشته به جمع‌آوری آثاری از هنرمندان معاصر ایران پرداخته است. شیرین علی‌آبادی، یعقوب امامه‌پیچ، نازگل انصاری‌نیا،  هایده ایازی، صدرا بنی‌اسدی، لیلی متین‌دفتری، داوود امدادیان، پروانه اعتمادی، منیر شاهرودی فرمانفرماییان، خسرو حسن‌زاده، سیراک ملکونیان، یاشار صمیمی مفخم، اردشیر محصص، هومن مرتضوی، فرهاد مشیری، نیکزاد نجومی، ‌ایمان رعد، بهجت صدر، بیژن صفاری، مصطفی شفاهی، منوچهر یکتایی، حسینعلی ذابحی و... از جمله هنرمندانی هستند که آثار آن‌ها در این مجموعه به نمایش درآمده است.