گروه تجسمی هنرآنلاین: جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی با هدف ارتقاء جایگاه تصویرگری آموزشی، تربیتی و نقش موثر آن در نظام تعلیم و تربیت و همچنین شناسایی تصویرگران و هنرمندان خلاق و توانمند در حوزه آموزشی، تابستان سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

این جشنواره با همراهی انجمن تصویرگران کتاب، انجمن طراحان گرافیک و جمعی از کارشناسان محتوایی و هنری کتاب‌های درسی برگزار می‌شود.

دبیری این جشنواره را مجید ذاکری برعهده دارد و هیئت داوران و انتخاب آثار را محسن حسن پور، علی خدایی، کیانوش غریب پور، حسن کریم زاده، جواد صفری، عسگر ملکی، سوسن یادآور، حمیده جعفری، معصومه نجفی و سید علی موسوی تشکیل میدهند.

در این جشنواره هنرمندان می‌توانند تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره تحصیلی ابتدایی، از پایه اول تا ششم را انجام دهند. همچنین پژوهشگران، محققان و دانشجویان می‌توانند مقالات و پایان نامه‌های مرتبط با تصویرگری کتاب درسی را در وب سایت جشنواره ثبت کرده و در این جشنواره شرکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد تا ۲۰ خردادماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا آثار خود را از طریق وب سایت جشنواره به نشانی tcif. oerp. ir به دبیرخانه ارسال نمایند.

آثار منتخب علاوه بر دریافت جایزه وگواهی حضور، در کتاب جشنواره نیز چاپ شده و در نمایشگاه فیزیکی و مجازی جشنواره به نمایش درمی‌آیند. همچنین آثار منتخب بر روی جلد کتاب‌های درسی استفاده خواهند شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت جشنواره به نشانی tcif. oerp. ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۸۸۳۰۹۲۵۹ تماس حاصل نمایند.