گروه تجسمی هنرآنلاین: نکایشگاه منارت از پنجشنبه 27 ماه می در پاریس، پایتخت فرانسه آغاز به کار می‌کند و تا یکشنبه 30 می ادامه می‌یابد. امارات متحده عربی، لبنان، قطر، عربستان سعودی، اردن، مغرب، تونس، الجزایر، مصر، سوریه، عراق و یمن کشورهایی هستند که در این رویداد هنری نماینده دارند.

از این هم نگارخانه شیرین در نخستین نمایشگاه منارت با شعار سفر هنرمندانه به شرق حضور می‌یابد. کتایون روحی، کورش شیشه‌گران، شهریار احمدی، سپهر بختیاری، حمید عجمی و هانیه طباطبایی هنرمندان ایرانی حاضر در این نمایشگاه هستند که به گفته سازمان‌دهندگان و مسئولان، با حضور هنرمندان برگزار می‌شود و البته رعایت کردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آن الزامی است.

مدیریت هنری نمایشگاه منارت را جوآنا شوالیه بر عهده دارد و نگارخانه‌های حاضر در آن از شهرهای تهران، پاریس، بروکسل، جده، دوبی، ریاض، دوحه، بیروت، ژنو، مونیخ، نیویورک، رم، هاوانا، کازابلانکا و امان هستند. این نمایشگاه رویدادی بی‌سابقه در اروپا برای هنر خاورمیانه و شمال آفریقا و هدف از آن آشنا کردن مجموعه‌داران، هنردوستان حرفه‌ای و آماتورها با هنر و هنرمندان این مناطق جهان اعلام شده است.

نمایشگاه منارت نخستین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای معاصر و مدرن است که در اروپا برگزار می‌شود و معیار انتخاب هنرمندان و آثار آن، پربیننده‌ترین نگارخانه‌های فعال در خاورمیانه و شمال آفریقاست.

اثری که تصویر آن را می‌بینید، یک تابلو اکریلیک روی بوم در اندازه‌های 150 در 150 از کارهای حمید عجمی است.