گروه تجسمی هنرآنلاین: این بزرگ‌ترین نمایشگاه آثار بنکسی روی کره زمین خواهد بود که تور آن از مدتی پیش در دنیا راه افتاده و در ادامه مسیر به دبی در امارات متحده عربی رسیده است. پروژه دنیای بنکسی – تجربه غوطه‌ور شامل ۱۲۰ بازآفرینی رسمی از نقاشی‌های خیابانی نقاش نامدار و گمنام بریتانیایی است.

بازدیدکنندگان می‌توانند نسخه بازآفرینی‌شده برخی از مهم‌ترین آثار بنکسی را در این نمایشگاه تماشا کنند؛ از جمله دختری با بادکنک، عاشقان موبایل و پرتاب‌کننده گل. حضور همه علاقه‌مندان در نمایشگاه آثار بنکسی با خریدن بلیت‌های ۷۵ درهمی و ۴۵ درهمی برای بزرگسالان و کودکان آزاد است. بهای بلیت ویژه هم ۱۱۰ درهم است و دارنده آن لازم نیست در صف ورود به نمایشگاه بایستد.

هر چند سازمان‌دهندگان دنیای بنکسی معتقدند این بزرگ‌ترین نمایشگاه هنرمند گمنام است اما پیش‌تر تور جهانی هنر بنکسی با داشتن ۱۱۰ اثر شامل عکس، نقاشی، مجسمه و آثار دیگر خود را بزرگ‌ترین نمایشگاه بنکسی نام نهاده بود. این هنرمند و نقاش بریتانیایی هیچ‌یک از این دو نمایشگاه را تایید نکرده است.

بنکسی

بنکسی با اینکه از مشهورترین نام‌های دنیاست اما تا این لحظه کسی از هویت و نام و نشان او خبر ندارد. از این رو، می‌توان بنکسی را هنرمند نام‌آور گمنام نام نهاد. نقاشی‌های خیابانی او با مایه‌های پررنگ سیاسی و اجتماعی و اخلاقی همواره در دنیا خبرساز می‌شود.