گروه تجسمی هنرآنلاین: این اثر هنری با نام «سفر به انسانیت» از ۷۰ قطعه جداگانه تشکیل شده که روی هم گستره‌ای به اندازه چهار زمین بسکتبال را شامل می‌شود. مساحت این تابلو حدود ۱۵۹۶ متر مربع است و تمام ۷۰ قطعه آن را یک شهروند فرانسوی مقیم امارات در حراجی روز دوشنبه به چهار برابر بهای پیشنهادی خرید. قرار است ۶۲ میلیون دلار ارزش «سفر به انسانیت» به بنیادهای خیریه اهدا و برای کمک به کودکان هزینه شود.

تابلویی که هنرمند ۴۴ ساله انگلیسی کشیده، در سالن همایش‌های هتل آتلانتیس دبی به نمایش درآمده و قرار بود هر کدام از ۷۰ قطعه آن جداگانه به فروش برسد. آندره عبدونه، خریدار و مالک فعلی «سفر به انسانیت» در حوزه تجارت رمزارز مشغول است. او درباره اقدام خود برای خریدن نقاشی رکوردشکن جفری گفت: «من خودم از خانواده‌ای فقیر آمده‌ام و می‌دانم چیزی برای خوردن نداشتن یعنی چه. هر چند من دست‌کم عشق پدر و مادر، مدرسه رفتن و حمایت شدن را داشتم.»

کودکانی از ۱۴۰ کشور آثار هنری خود را آنلاین به جفری رسانده بودند تا در خلق بزرگ‌ترین تابلو نقاشی دنیا به روایت کتاب رکوردهای گینس استفاده شود. او این اثر را سپتامبر گذشته کامل کرد و انتظار داشت با فروختن قطعه‌های آن ۳۰ میلیون دلار برای کمک به تامین آب سالم، آموزش و بهداشت کودکان فقیر در گوشه و کنار جهان جمع کند.