گروه تجسمی هنرآنلاین: این نخستین میزبانی موزه پاورهاوس از آثار هنری و تاریخی کمتر دیده‌شده ایران در تاریخ ۱۴۱ ساله آن خواهد بود. نمایشگاه «ایران‌زمین» ۱۸ مارس در آستانه فرارسیدن فصل بهار آغاز به کار می‌کند و تا اوایل آوریل ادامه می‌یابد. قرار است تمرکز نمایشگاه بر دوران قاجار باشد و آثار آن در هفت بخش موضوعی به نمایش درمی‌آیند: خوشی و شادمانی، پالایش و تنزیه، معنویت و ایثار، شعر و خوشنویسی، تشریفات و مراسم، سرپرستی و پیشه‌وری و طبیعت و طراحی.

در «ایران‌زمین» گونه‌های مختلف هنر مردم ایران در برابر دیدگان مردم استرالیا قرار می‌گیرد؛ از فرش‌ها و قالی‌های دستباف تا زره و جنگ‌افزار و قطعه‌های زیبای شیشه‌ای، سرامیک، کاشی و گلدوزی. این نمایشگاه نگاهی است به تاثیر هنر و صنایع دستی ایران بر سراسر جهان؛ سرزمینی که بین دو مسیر اصلی راه ابریشم و اقیانوس هند گسترده شده بود. بخشی ویژه هم به تاثیر هنر و فرهنگ ایران بر یک هنرمند استرالیایی اختصاص دارد.

فلورنس برودهرست، نقاش و طراح پارچه استرالیایی چند اثر با الهام از فرهنگ و هنر ایرانی دارد که از آن جمله می‌توان به سیمرغ، پرندگان پارسی، انارها و گل‌های ایرانی دارد. افتتاح نمایشگاه با برپا کردن سفره هفت‌سین همزمان با نوروز خواهد بود و از دیگر برنامه‌های آن می‌توان به اجرای برنامه‌های ویژه سیزده به‌در در روز سوم آوریل اشاره کرد.