سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاهی از آثار کمیسیون هنرمندان استرالیای جنوبی، با آثاری از یک هنرمند ایرانی در آدلاید استرالیا برپاست. اثری که از والامنش در این مجموعه به نماش درآمده است، چیدمانی با نام "داخل شو" است. این اثر مانند یک لابیرنت است که از پارچه‌هایی نازک ساخته شده و مخاطب می‌تواند درون آن قدم بزند. بر روی این پارچه‌ها کلمه "عشق" به خط فارسی نوشته شده است و تکرار منظم آنها، ریتمی از رنگ و نقش را به وجود می‌آورد.

والامنش درباره این اثر خود گفته است: کانسپت این اثر از مجموعه‌ای از کارهای روی کاغذ من آمده است که در هرکدام از آنها کلمه "عشق" در شکلی یکسان به کار رفته بود. با تکرار مداوم آنها قادر هستم زمینه‌ای از رنگ و ریتم ایجاد کنم و با قرار گرفتن مخاطب در این محیط همه‌جانبه، آنها جزئی از اثر می‌شوند. آنها با کلمات و نقش‌ها احاطه می‌شوند و این موقعیت به سرود یا رفتاری از افکار آرزومندانه تبدیل می‌شود.

حسین والامنش، هنرمند ایرانی که سالهاست در استرالیا زندگی می‌کند، او فعالیت زیادی در آن کشور دارد و آثارش در بسیاری از موزه‌های استرالیا و جهان نگهداری می‌شود. از سوی دیگر این هنرمند با ایفای نقش در نمایش به یادماندنی "شهر قصه" در نقش منوچهر (فیل) در یاد مخاطبان ایرانی مانده است.

 این نمایشگاه تا 9 شهریور (31 آگوست) در Lion Arts Centre برپاست.