به گزارش  هنرآنلاین،"آنگاه" فصلنامه ای به سردبیری آرش تنهایی با رویکردی فرهنگی ادبی است که در هر شماره به یک سوژه خاص می‌پردازد و تا کنون با سه شماره به بازار نشریات روز معرفی شده است . 

شماره نخست این نشریه به موضوع کافه و کافه‌نشینی پرداخته و با آثار و نوشتارهایی از کامبیز درمبخش، ابراهیم حقیقی، ناصر فکوهی، لیلی گلستان، احمد پوری، احمد محیط طباطبایی، گیتا گرکانی و بیش از ۳۰ نفر از نویسندگان و هنرمندان معاصر ایران در ۲۰۸ صفحه، به صورت رنگی و با جلد گالینگور در قطع وزیری منتشر شد و بار دیگر به مناسبت حضور در نمایشگاه مطبوعات و استقبال مخاطبان تجدید چاپ شد . 

شماره دوم ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، با نگاهی تحلیلی و روایتی به بررسی روند شکل‌گیری، شخصیت‌ها و نام‌های ماندگار و همچنین رشد و افول این نهاد فرهنگی پرداخته است.

شماره سوم آنگاه ویژه (پیکان) و رفاقت ۵۰ ساله اش با مردم ایران، اینکه پیکان روایتی تامل برانگیزدارد، روایتی که هم عمری طولانی و چهل ساله را نشان می‌دهد و هم سقوطی از برج افتخار طبقه متوسط به خودروی مسافرکش‌ها و سرانجام غم انگیز برای سپردن جایگاهش به خودروهای ارزان قیمت خارجی را نشان می‌دهد.

شماره آینده "آنگاه" به موضوع خیابان انقلاب می پردازد که به زودی در فصل پاییز منتشر خواهد شد .