به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه برج آزادی، تصویرسازی از جمله هنرهایی است که امروزه در دنیا در زمینه‌های متفاوتی مورد توجه قرار گرفته است. این زمینه‌ها می‌تواند از پوستر فیلم، طراحی کاراکتر ، ایده‌های اولیه طراحی یک موضوع، تبلیغات تجاری، پیش طراحی انیمیشن و ... باشد. در این بین تصویرسازی کاراکتر جذابیت‌های خودش را بیش از سایر زمینه‌ها حفظ کرده است.

آموزشگاه هنری پایتخت با همکاری مجموعه برج آزادی اقدام به برگزاری ورک شاپ آموزشی طراحی کارکتر و ایده پردازی توسط امین منصوری با عنوان خط خطی‌های ذهن من کرده‌اند.

امین منصوری، مدرس دانشگاه، سخنران و تصویر ساز، تاکنون فارغ از تصویرسازی کتاب‌های بی شمار، تدریس در دانشگاه در رشته‌های نقاشی بر روی چوب، چاپ و طراحی را به همراه تدریس در کارگاه شخصی به مدت 11 سال بر عهده داشته است. وی بیش از 67 نمایشگاه افرادی در تهران و 19 نمایشگاه گروهی در تهران، اصفهان، قزوین و... برگزار کرده است.

شرکت در این ورک شاپ بدون پیش نیاز آموزشی قبلی است و محدودیت سنی ندارد و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام با شماره 66405878 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس: میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک 542 طبقه دوم، آموزشگاه هنر پایتخت مراجعه کنند. لازم به ذکر است در پایان به تمامی شرکت کنندگان گواهی معتبر از سمت استاد و با تأیید مجموعه برج آزادی اعطا خواهد شد.

ورک شاپ آموزشی یک روزه طراحی کاراکتر و ایده پردازی با عنوان "خط خطی‌های ذهن من" از یکم تا سوم مرداد  از ساعت 9 تا 17 در نگارخانه برج آزادی برگزار می‌شود.