به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائم شهر، با همت مهسا دادبود مدیر مسئول آموزشگاه "مدرسه تئاتر شهر" و با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائم شهر،نمایش "اثر پرتوهای گاما بر روی گل های همیشه بهار ساکنین کره ی ماه" از روز ٢٠اسفندماه٩٥در "مدرسه تئاتر شهر"به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش با نویسندگی پل زیندل و با طراحی و کارگردانی مهسا دادبود و محمد فضلی به مدت ٨روز تا ٢٧اسفندماه٩٥هرروز ساعت ١٨به روی صحنه است.

در این نمایش مینا رمضان نژاد،الهه حداد،ساحل تقوی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

از علاقمندان به هنر نمایش صحنه ای دعوت می شود جهت تماشای این نمایش درام در" مدرسه  تئاتر شهر" واقع در قائم شهر،ابتدای خیابان کوچکسرا،شقایق ٥،آموزشگاه "مدرسه تئاتر شهر"حضور بهم رسانند.

شایان ذکر است نمایشنامه "اثر پرتوهای گاما بر روی گل های همیشه بهار ساکنان کره ماه" نوشته پل زیندل است که توسط شهرام زرگر ترجمه شده است و برنده جایزه پولیتزر نمایشنامه در سال ١٩٧١ شده است و یکی از بهترین درام‌های ترجمه شده در دهه اخیر نیز به شمار می‌رود.

نمایشنامه روایت زندگی دختری نوجوان به نام تیلی است. او که در کنار مادری آشفته حال و خواهری صرعی زندگی می کند از پروژه علمی اش به عنوان تنها تکیه گاه زندگی اش مدد می‌جوید. وی به بررسی تاثیر پرتوهای گاما بر گل های همیشه بهار می‌پردازد. نمایشنامه ورای مضمون علمی اش لایه های روانی و روابط عاطفی شخصیتها را به تصویر می کشد. گفته می شود نویسنده از تجربه های کودکی خود در خانه ای بدون پدر با مادری عصبی و خواهری صرعی و علاقه به گل های همیشه بهار مدد جسته است.