به گزارش هنرآنلاین، به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر، با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و شورای مشورتی انجمن موسیقی قائم شهر ،جلسه ای با حضور جلال محمدی،مسئول ساماندهی نوروز خوانی شهرستان قائم شهر در روز سه شنبه ١٧اسفندماه٩٥در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائم شهر برگزار شد.

در این جلسه هر یک از حاضرین در جلسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم آئینی نوروز خوانی در شهرستان قائم شهر پرداختند.

در این جلسه ،انجمن توسعه پایدار،کارگروه گردشگری اداره میراث فرهنگی و گردشگری ،شورای عالی سمن های قائم شهر،انجمن و شورای مشورتی موسیقی،کانون طبیعت و سلامت مازندران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر به عنوان اعضای کارگروه ساماندهی نوروزخوانی قائم شهر معرفی شده اند.

در این جلسه همچنین مقرر شد کلیه نوروزخوانان پس از هماهنگی های لازم با ادارات مربوطه با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر از ٩٥/١٢/٢٥ در ١٢/٢٩/ ٩٥ به مدت ٥روز در سطح شهرستان مراسم آئینی نوروزخوانی را اجرا کنند.

شایان ذکر است در یکی از روزهای پایانی سال نیز کارناوال شادی با اجرای برنامه های مفرح و شاد،موسیقی،مسابقات فرهنگی و سرگرم کننده و سفره هفت سین در فضای سبز عمارت سابق شهرداری قائم شهر برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری این کارناوال شادی متعاقبا اعلام خواهد شد.