به گزارش هنرآنلاین، محمد برجی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده، در مورد این نمایشگاه گفت: نمایشگاه  آثار پرتره تا پایان بهمن ماه در این فرهنگسرا دایر  خواهد بود و درآمد حاصل از فروش آثار به نفع مدرسه استثنایی "باغچه‌بان سجاسرود" هزینه خواهد شد.

سعید عاشوری معلم جوان آموزشگاه کودکان استثنایی "باغچه‌بان سجاسرود" بوده و از سوی انجمن هنرهای تجسمی آئینه اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است.

کلثوم امامی، مدیر پردیس هنرهای تجسمی آینه نیز در معرفی این نمایشگاه گفت: ٥٥ اثر طراحی شامل  اسکیس انتزاعی، دیداری و سیاه قلم با پودر کنته کار شده که در میان آثار، پرتره برخی از مسئولین شهر از جمله فرماندار، شهردار، بخشداران سجاسرود و قیدار دیده می‌شود.

وی در مورد عاشوری نیز اعلام کرد: این هنرمند ٢٥ ساله، فارغ‌التحصیل رشته هنرهای تجسمی بوده و معلم آموزشگاه استثنایی سجاس است و به دلیل لمس کمبودهای این آموزشگاه، تصمیم به اهدای درآمد حاصل از فروش آثار خود به این مدرسه گرفت.

امامی، این هنرمند را از اعضای فعال انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دانسته و افزود: این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی عاشوری است؛ هرچند که در دوران دانشجویی، در نمایشگاه‌های گروهی شرکت داشته است.

نمایشگاه طراحی سعید عاشوری از ساعت ٩ صبح تا ٦ بعد از ظهر، در گالری فرهنگسرای اشراق به مدت یک هفته دایر بوده و بازدید برای عموم آزاد است.