به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،حسن ناصری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و جلسات هماهنگی تشکیل شده، امسال جشنواره موسیقی شهرستان ابهر از پنجم تا هشتم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره موسیقی در ١١ رشته برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره در سه رده سنی "الف"، "ب" و "ج" برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با بیان اینکه در هر رشته سه نفر نخست به عنوان نفرات برتر انتخاب و از آنها تقدیر خواهد شد، اضافه کرد: جشنواره به مدت سه روز از پنجم بهمن ماه برگزار و مراسم اختتامیه نیز روز هشتم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

وی از تعیین هیأت اجرایی جشنواره خبر داد و گفت: امسال در یک نوآوری انجام شده یک هیأتی متشکل از آموزشگاه های موسیقی، پیشکسوتان این رشته و مدرسان موسیقی هیأت اجرایی جشنواره هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر افزود: هیأت اجرایی جشنواره همه بخش‌های برگزاری جشنواره شامل اجرای قطعات، نحوه توزیع جوایز و همچنین تعیین هیأت را انجام و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بر آن نظارت خواهد کرد.

ناصری افزود: طبق تقسیم‎بندی مسؤولیت‌ها، مسئول هیأت اجرایی محمدرضا محمدی و فرشید امینی نیز مدیر اجرایی جشنواره است.