به گزارش هنرآنلاین، معاون امور فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی ایلام در این زمینه در گفتوگو با کردپرس گفت: دومین کنسرت شهرام ناظری و حافظ ناظری در سال جاری روز 30 دی ماه در سالن قلاویزان شهر ایلام برگزار خواهد شد.

عمران خودآموز بیان کرد: این کنسرت ابتدا قرار بود 26 دی ماه برگزار شود اما با توجه به تقارن آن با هفتمین روز درگذشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی زمان آن با هماهنگی صورت گرفته با مسئولین این کنسرت به 30 دی ماه تغییر داده شد.

وی افزود: گروه ناظری در تازه ترین کنسرت خود در ایلام علاوه بر "ناگفته" چند اجرای کردی نیز در این شهر خواهند داشت.

خودآموز  خاطرنشان کرد: کنسرت خرداد ماه آنها در ایلام با استقبال خوب هنردوستان و طرفداران موسیقی مواجه شد؛ درنتیجه  تصمیم بر این شد که دومین کنسرت این گروه نیز امسال برگزار شود و پیش بینی می شود این کنسرت نیز با استقبال خوب ایلامی ها مواجه شود.

معاون امور فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی ایلام با اشاره به اینکه توجه به موسیقی سنتی و مقامی و ایجاد نشاط در بین مردم از اهداف اینگونه کنسرت ها است، تصریح کرد: مراکز تهیه بلیط این کنسرت در شهر ایلام نوشت افزار بشیر، فروشگاه نیاکان، پیتزا پدر خوب و پیتزا سیب است. 

خودآموز با بیان اینکه سال گذشته چندین کنسرت پرطرفدار چون کنسرت مجید خراطها، محسن یگانه، علیرضا روزگارو چند مورد دیگر در این شهر با استقبال بسیار خوب مردم ایلام مواجه شد، گفت: امسال نیز تا پایان سال برای اجرای چند کنسرت دیگر با حضور خوانندگان سرشناس کشور پیش بینی شده است.