به گزارش هنرآنلاین، میثم دهرویه، تهیه کننده کنسرت بزرگ استاد کیهان کلهر در سمنان در گفت‌وگو با  ایسنا، بااعلام این خبر، اظهار کرد: این برنامه فاخر هنری 17 بهمن ماه در سمنان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کنسرت استاد کلهر با نام "پردگیان باغ سکوت" که در سراسر ایران اجرا شد و سمنان نیز به عنوان آخرین شهر در روز 17 بهمن میزبان اجرای این نوازنده برجسته معاصر خواهد بود.

دهرویه ادامه داد: این اجرای فاخر در سراسر ایران با استقبال ویژه‌ای همراه بوده است که امید است ما نیز میزبانی خوب برای این گروه باشیم.

وی بر لزوم احترام به ذائقه گروه‌های مختلف و از جمله نسل جوان و فرهیخته تاکید کرد و گفت: مسئولین فرهنگی ما باید با روندی مثبت به خواسته‌های همه‌ مردم احترام بگذارند چون ما در جمهوری اسلامی هرچه داریم از مردم است.

این فعال فرهنگی و هنری با اشاره به اینکه قرار بود در روز 17 بهمن کنسرت بزرگ شهرام ناظری و حافظ ناظری در سمنان برگزار شود، ادامه داد: مسوولین فرهنگی استان سمنان با اجرای این برنامه موافقت کرده بودند اما به دلیل عدم زمان کافی برای اخذ مجوزهای لازم، اجرای کنسرت استاد شهرام ناظری به زمان دیگری موکول شد و کنسرت "پردگیان باغ" سکوت استان کیهان کلهر جایگزین این برنامه شد.