به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رامین صبری روز پنجشنبه در حاشیه هشتمین جشنواره موسیقی استان سمنان افزود: استقبال و حضور گسترده هنرمندان موسیقی در این جشنواره تاییدی بر این ادعا است.

وی با اشاره به شرکت بیش از ١٠٣ نفر در بخش تک نوازی رقابتی این جشنواره، گفت: روز چهارشنبه در اولین روز از اجرای هشتمین جشنواره موسیقی استان سمنان دو سانس اجرای برنامه توسط هنرمندان در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار شد که در سانس عصر با استقبال مردم برنامه تا ٢٢ و ٣٠ دقیقه چهارشنبه شب ادامه داشت.

صبری در خصوص نتایج این جشنواره و اقداماتی که برای برترین ها انجام می شود، گفت: برای برترین ها تلاش می شود تا در سطح استان اجرای برنامه داشته باشیم و آنها را برای حضور در دوره های آموزشی و بخش کشوری جشنواره موسیقی جوان حمایت و هدایت کنیم.

رییس انجمن موسیقی استان سمنان با تاکید بر اینکه این انجمن امتیازات ویژه ای برای برترین ها قائل می شود، گفت: تلاش برای برگزاری یک دوره مستر کلاس  و دوره های پیشرفته از برنامه های این انجمن است.

هشتمین جشنواره موسیقی استان سمنان به مدت سه روز و در دو بخش ویژه و رقابتی شامل گروه نوازی و تک نوازی با حضور هنرمندان موسیقی منتخب شهرهای مختلف استان سمنان در سمنان در حال برگزاری است.

در بخش گروه نوازی ٢٤ نفر و در تک نوازی ١٠٣ هنرمند حضور دارند که در زمینه های موسیقی کلاسیک و سازهای ایرانی به رقابت می پردازند.