به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، این اداره کل با هدف معرفی کتاب های برتر و کمک به اعتلای سطح دانش  و مکتوب جامعه و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص اولین دوره آیین انتخاب کتاب سال استان قزوین را برگزار می کند.

از کلیه نویسندگان، پزوهشگران، مترجمان، مصححان، مولفان و پدیدآورندگان آثار مکتوب استانی و کشوری دعوت به عمل می آید تا آثار خود را بر اساس شرایط ذیل به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ارسال کنند.

شرایط آثار ارسالی:

نویسندگان بومی یا ساکن استان که آثاری در زمینه های علوم انسانی، علوم و فنون، کودک و نوجوان، هنر و قزوین پژوهی به رشته تحریر درآورده و به چاپ رسانده اند.

نویسندگان غیربومی آثار، درصورتی می توانند در انتخاب کتاب سال استان شرکت کنند که محتوای اثرشان از نظر موضوع و مضمون درباره استان قزوین باشد.

آثاری مورد ارزیابی قرار می گیرند که از سال ٩٣ تا ٩٥ چاپ شده باشند و همچنین برای کتاب هایی که در زمینه استان قزوین نگارش شده باشند مبنا چاپ از سال ٩٠ خواهد بود.

کتاب مجموعه مقالات و سخنرانی ها در صورت داشتن موضوع واحد مورد ارزیابی قرار می گیرند.

ارسال ٢ نسخع از هر عنوان الزامی است.

ارسال رونوشت صفحه عنوان و شناسنامه اصل اثر مورد ترجمه به همراه کتاب ترجمه شده الزامی است.

پدیدآورنده و یا ناشر باید کتاب را در تارنمای www.qershad.ir  ثبت و پرینت کاربرگ را به همراه آثار به دبیرخانه ارسال کند.

علاقه مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ ١٨ بهمن ماه به دبیرخانه اولین دوره آیین انتخاب کتاب سال استان قزوین به آدرس قزوین، بلوار آزادگان، چهارراه غیاث آباد، جنب مسجد امام خمینی (ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٠٢٨٣٣٦٩١٤٠٤ تماس حاصل کنند.