سرویس استان‌های هنرآنلاین: "حیف است دیوار ها خالی بمانند" عنوان مطلبی شده در باره دومین هفته هنر نگارخانه مانی شیراز که در ادامه به آن اشاره می شود.

نگارخانه مانی به مدیریت مهرنوش دشتی زاده که از دو سال پیش شروع به گشایش جمعه بازار هنری در شیراز کردند از ماه گذشته حرکتی متفاوت را در برگزاری نمایشگاه های هنری نیز شروع کرد. نمایشگاهی که شرکت در آن برای همه هنرمندان شهرمان رایگان است و تمام تبلیغات و سعی مدیریت نگارخانه بر فروش آثار است.

آثار هنری با درجه کیفی خوب و گاها عالی ولیکن با قیمت هایی بسیار مناسب است تا چرخ اقتصادی هم برای هنرمندان بچرخد، هم تمام اقشار هنردوست بتوانند دیوارهای منزل و یا محل کار خود را دعوت به میزبانی آثاری بکر و زیبا کنند.

دومین "هفته بازار هنری شیراز" نیز با ارایه حدود نود اثر هنری در زمینه نقاشی رنگ روغن، کنته، سیاه قلم، آبرنگ، طراحی مندل، نگارگری، نقاشیخط و عکاسی روز گذشته آغاز شد و تا آخر هفته پنجشنبه ١٨ آذرماه ادامه پیدا خواهد کرد.

در این نمایشگاه در رشته عکاسی آثاری از مرحومه سعیده حسن زاده، در رشته نقاشی و طراحی آثار خانم ها منصوره شهیدی، مریم ذوالنون شیرازی، زینب جمالی، الهام رزمجویی، لیلا شیروانی، مریم فیض آبادی، نسیبه حسن زاده و مجتبی خادم الحسینی و در رشته نقاشیخط اثر امیرحسین پناهی، در رشته طراحی مندل فرزانه بناء زاده در رشته نگارگری اثر خانم لیلا دیانت و منصوره شهیدی برای نمایش و فروش ارائه خواهد شد.

مریم ذوالنون شیرازی از هنرمندان نقاش خودآموخته شهرمان هستند که آثار طراحی چهره وی بسیار قوی و در خور توجه است. تمامی تابلوهای هنری که در این نمایشگاه ارایه شده اند از سطح هنری خوب و قیمت های مناسبی برخوردار هستند و فرصت بسیار خوبی برای هنردوستان عزیز جهت خریداری و آذین دیوارهای منزل و محل کارشان است. درب نگارخانه در این زمان به روی عموم مردم باز است و تمام هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه منتظر حضور و حمایت شهروندان هنردوست است.