به‌گزارش هنرآنلاین به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، علیرضا امیری با اعلام این خبر، گفت: این مراسم در اما‌مزاده سیاوشان شهرستان آشتیان اجرا و از طریق فضاهای مجازی منتشر می‌شود.

او اعلام کرد که این برنامه با موضوع ایام فاطمیه (س) با هدف تعمیق هویت دینی شهروندان به‌ویژه جوانان و معرفی مقام والای حضرت زهرا (س) است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آشتیان درباره این ویژه‌برنامه، اظهار کرد: این برنامه با هدف بازآموزی آرمان‌های بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود و مرشد محمد صمدیان در آن به اجرای نقالی و نمایش آیینی می‌پردازد.

او یادآور شد: این ویژه‌برنامه شنبه ۲۷ دی‌ماه ساعت ۱۹ از طریق live اینستاگرامی پخش می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیوند  https://instagram.com/markazi_cthh میهمان این برنامه باشند.

امیری افزود: هنر نقالی و پرده‌خوانی در آستانه فراموشی است و وظیفه خودمان می‌دانیم که به هر طریق ممکن از این هنر حمایت کنیم. همه دست‌اندرکاران عرصه فرهنگ و رسانه باید تلاش کنند تا نمادهایی را که در فرهنگ ما وجود دارد، احیا کنند.