به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل، فراخوان چاپ کتاب آثار نمایشنامه نویسان این استان را منتشر کرد.

در این فراخوان آمده است: انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل با همکاری و همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل، اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و سازمان بسیج هنرمندان استان در نظر دارد تا به منظور حمایت از نویسندگان استان، ارتقای کمی و کیفی متون نمایشی آثار نویسندگان بومی و با هدف معرفی و نشر آثار هنرمندان، صاحب قلمان و نمایشنامه‌نویسان استان، مجموعه آثار نمایشی را در قالب کتاب به چاپ برساند. از همه نویسندگان و نمایشنامه‌نویسان استان دعوت می‌شود تا آثار و متون نمایشی خود را برای چاپ در این مجموعه، به دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان و یا کانال‌های اعلام شده در تلگرام و واتس‌آپ ارسال کنند.

شرایط ارسال آثار:

موضوع آثار ارسالی آزاد است.

مجموعه آثار نویسندگان و نمایشنامه نویسان استان به صورت کتاب و  در قطع رقعی چاپ خواهد شد.

محدودیتی برای ارسال آثار نمایشی وجود ندارد.

هنرمندان و نویسندگان عزیز، آثار خود را در قالب ورد با فونت ب نازنین ارسال کنند.

هیئتی متشکل از صاحب‌نظران در حوزه نمایش، آثار رسیده را مورد ارزیابی و انتخاب قرار خواهند داد.

آثاری که در دیگر مجموعه‌های نمایشی چاپ نشده باشند و یا از جشنواره‌های معتبر بین‌المللی و ملی حائز رتبه باشند، در اولویت انتخاب قرار خواهند گرفت.

اخذ مجوزهای لازم برای انتشار این مجموعه با مسئولیت انجمن هنرهای نمایشی استان و از طریق یکی از ناشرین خواهد بود و چنانچه اثری در اخذ مجوز نیاز به اصلاحیه داشته باشد، مولف همکاری‌های لازم را در راستای اصلاح موارد اعلام شده به عمل آورد.

 به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان و خوانندگان و گروه‌های نمایشی با نویسندگان و صاحبان آثار چاپ شده در این مجموعه، هر نویسنده و صاحب اثر، بیوگرافی خود را نیز در 500 تا 700 کلمه به همراه یک قطعه عکس ارسال کند.

بعد از چاپ کتاب، برای هر نویسنده دو جلد از مجموعه چاپ شده ارسال خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار: پنجم آبان ماه 99

نشانی: اردبیل، خیابان شهید مطهری، ساختمان کتابخانه عمومی شهید مطهری، دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل. پست الکترونیک: namayeshardebil99@gmail.com

شماره‌های واتس آپ و تلگرام: 09144513652 و 09143530788                                     

تلفن هماهنگی مدیر اجرایی: سعید نوریان09144513652