به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، به مناسب گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار از پوستر مسابقه و کارگاه شعر و داستان رونمایی شد.

سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این محفل ضمن تبریک روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حوزه فرهنگ و هنر در شرایط فعلی کرونایی، همچنان پویا و فعال است و از ظرفیت‌های فضای مجازی در این حوزه نیز استفاده می‌شود.

وی افزود: اصحاب فرهنگ و هنر در حوزه مسائل اجتماعی احساس مسئولیت می‌‌کنند و قطعا باید اینطور باشد چرا که مسائل و مشکلات یک جامعه از طریق اصحاب فرهنگ و هنر و با توسعه فرهنگی بهتر حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: نقطه عزیمت و تحول فرهنگی در جامعه، حضور فعال اصحاب فرهنگ و هنر است و اگر این حضور در بین عموم مردم باشد شاهد بالندگی و پویایی خواهد شد.

مسابقه

لازم به ذکر است به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و گرامیداشت استاد شهریار، تنی چند از شاعران استان به شعرخوانی پرداختند که با ضبط برنامه، بصورت مجازی در اختیار علاقه‌مندان شعر و ادب قرار خواهد گرفت.

همچنین از پوستر مسابقه و کارگاه شعر و داستان نیز رونمایی شد که این برنامه به صورت مجازی و با مشارکت انجمن های شعر و ادب استان برگزار خواهد شد.