به گزارش هنرآنلاین در پنجمین روز از دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد، سه کتاب "باغ لبخند" اثر محمود صادق‌‌منش، مجموعه داستان "قصه‌های من و ننه آغا" نوشته حجت‌الاسلام مظفر سالاری و "رمان برنامه نویس" نوشته وحید حُسنی در برنامه‌های جنبی نمایشگاه رونمایی شد.

این برنامه به همت حوزه هنری یزد و با استقبال بازدیدکنندگان دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد مواجه شد.

کتاب باغ لبخند اثر محمود صادق‌منش از شاعران مطرح استان یزد است که توسط انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شد. این مجموعه شامل اشعار طنز و منظومه‌های محلی است که در ١٥٨ صفحه و در قطع رقعی با شمارگان ٢٥٠٠ نسخه به چاپ رسیده است.

همچنین مجموعه داستان قصه‌های من و ننه آغا نوشته حجت‌الاسلام مظفر سالاری با موضوع سبک زندگی است که توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده است. نویسنده در این اثر در صدد حفظ و احیای فرهنگ بومی و محلی سال‌های نه چندان دور که در زندگی ماشینی امروز در حال فراموشی و از بین رفتن است. این کتاب شامل ٢٣ داستان جذاب برای گروه سنی کودک و نوجوان است که دی‌ماه امسال به همت دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد از سوی انتشارات کتابستان معرفت چاپ و روانه بازار کتاب شد.

 و بالاخره رمان برنامه‌نویس اثر وحید حُسنی نویسنده یزدی با موضوع فتنه و نفوذ، از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شده است. این رمان در ٢٠٠ صفحه و ١٢ فصل به موضوعات اجتماعی، دفاع سایبری، امنیت فضای مجازی، لزوم تکیه بر توانمندی بومی و اقتدار ملی اشاره دارد.

امسال در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد ٣٢٢غرفه با حضور ٥٥٥ ناشر کشوری برگزار شده است.

٧٩٣٠٠ عنوان کتاب از سوی ناشران داخلی و ١٦٨٠٠ عنوان کتاب از سوی ناشران خارجی در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد با تخفیف ٤٠ درصد میزبان علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی است.