به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی نگارخانه ایوان سپیدُ در این نمایشگاه انفرادی که مراسم افتتاحیه آن در روز جمعه از ساعت 16 تا 20 برپا خواهد بود، 19 اثر در سبک‌های واقع‌گرا و سوررئال حضور دارد. برای خلق آثار از تکنیک‌های متنوعی از جمله رنگ روغن، مداد رنگی، پاستل و مداد و گچ استفاده شده است. حسن‌زاده درباره به­ کارگیری تکنیک‌های گوناگون می‌گوید: از تکنیک هایی استفاده کرده‌ام که به کمک آن‌ها بتوانم فضای ذهنی­ام را بهتر بیان کنم.

حسن‌زاده متولد 1364 است. او نقاشی را از کودکی آغاز کرده و از سال 1379 به شکل حرفه‌ای به هنر نقاشی پرداخته است. آثار او تا کنون در چند نمایشگاه گروهی در آتلیه کندلوس و نگارخانه عین‌الدوله به نمایش در آمده‌اند. حسن‌زاده هدف از خلق آثار حاضر در این نمایشگاه را به تصویر کشیدن اندیشه‌های ذهنی خود می‌داند و می‌افزاید: این اندیشه‌ها گاه زیبایی‌های طبیعت هستند، گاه نگاه معصومانه یک کودک و یا پرواز پرنده‌هایی به سمت نور.

این نمایشگاه تا یکم آذر ماه در نگارخانه ایوان سپید برپا خواهد بود.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه یاد شده می‌توانند در روزهای برگزاری به استثنای تعطیلات رسمی، بین ساعت‌های 9 تا 13 و 16 تا 20، به نشانی کرج، مهرشهر، بلوار ارم، بین سه‌راه شهرداری و خیابان 100، پلاک 2 مراجعه کنند.