سرویس استانهای هنرآنلاین: گالری هنر دانژه توسط سید اسداالله شریعت پناهی از نقاشان معاصر که آثار او مورد توجه بسیاری از گالری‌ها و مجلات هنری در ایران و خارج از کشور قرارگرفته است، پنجشنبه ۴ آبان ماه ساعت ۱۸ در شهرستان سمنان و با ارائه آخرین تلاش این هنرمند در نمایشگاه "جریان سیال هستی" آغاز به کار می‌کند.

گالری هنر دانژه، به عنوان اولین و تنها گالری هنری استان سمنان، تلاش می‌ کند تا با نمایش آثار هنری هنرمندان برجسته و شناخته شده و یا جوان و با انگیزه ایرانی، رسالت خود را در شناسایی و معرفی استعدادهای نوظهور که قابلیت رقابت در عرصه های بین المللی را دارند ایفا کند. همچنین گالری دانژه علاوه بر فعالیت در زمینه معرفی آثار هنرمندان در بازارهای داخلی، از طریق ارتباطات بین المللی خود، مسیر عرضه این آثار را به مخاطبین در سراسر جهان هموار می‌کند.

این گالری  در یکی از پر ترددترین نقاط شهر و در خانه باغی به مساحت ۴۰۰ متر و زیربنای ۱۸۰ متر برپا شده است. فضای داخلی با نورپردازی و طراحی دقیق، مناسب نمایش حرفه‌ای آثار هنرهای تجسمی مختلف از قبیل نقاشی، مجسمه، عکس و  همچنین برگزاری نشست‌های فرهنگی است و از شرایط مناسبی به لحاظ سهولت بازدید برخوردار است.

لازم به ذکر است این گالری در شهر سمنان، بلوار قائم،نبش خیابان میرحاج واقع شده است.