سرویس استان های هنرآنلاین: سوگواره ملی عکس "محرم ،فصل وصل" با موضوع مراسم و آئین های عزاداری محرم، نگاه خلاقانه به واقعه عاشورا و محرم و کودکان در عزاداری های محرم برگزار خواهد شد که شرکت در مسابقه برای عموم افراد آزاد است.

بر این اساس، هر عکاس می تواند حداکثر ٥ اثر به دبیرخانه ارسال کند و  آثار به صورت فایل jpg ، ضلع کوچک ٢٠٠٠، با رزولوشن ٣٠٠ و حجم کمتر از ٣MB ارسال باید شود؛ عکاسانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد ، باید فایل اصلی اثر را با بالاترین کیفیت در مدت زمان اعلام شده به دبیرخانه ارسال کنند.

این درحالی است که عکس های ارسالی باید در ٢سال اخیر گرفته شده باشد و نام گذاری اثر بر اساس نام و نام خانوادگی به ترتیب با شماره مثال AminAhmadi٠١ انجام گیرد .

آثار ارسالی باید مستند بوده و از هرگونه دستکاری که جنبه مستند بودن عکس را مخدوش سازد اجتناب  شود و بر اساس مقررات عکس ارسالی نباید دارای امضا، تاریخ، پاسپارتو، واترمارک یا لوگو باشد.

از سویی، دبیرخانه ارسال کننده عکس را صاحب اثر می شناسد و در صورتی که خلاف آن اثبات شود اثر حذف می شود؛ به کلیه شرکت کنندگانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد، گواهی حضور اهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ ارسال آثار صرفا از طریق آپلود در وبسایت سوگواره به www.farhangfap.ir  امکان پذیر است؛ به برندگان سوگواره یادشده به ترتیب نفر اول : مبلغ ١٣ میلیون ریال + تندیس سوگواره + لوح سپاس، نفر دوم : مبلغ ١٠ میلیون ریال + تندیس سوگواره + لوح سپاس، نفر دوم : مبلغ ٧ میلیون ریال + تندیس سوگواره + لوح سپاس و به ٢ نفر نیز  به عنوان شایسته تقدیر مبلغ ٢ میلیون ریال + لوح سپاس اهدا می شود.

آخرین مهلت ارسال آثار به سوگواره "محرم ،فصل وصل"  ٢٨ مهرماه مصادف با ٢٩ محرم است که اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان  ٢٤ آبان مصادف با ٢٦ صفر برگزار می شود.

هیئت داوران این جشنواره متشکل از اساتید برجسته عکاسی ایران است که متعاقبا اعلام می شود.

علاقه مندان جهت ارسال آثار می توانند به آدرس دبیرخانه :استان فارس- شهرستان نی ریز – بلوار سرداران – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی– انجمن فیلم، عکس و پویانمایی شهرستان نی ریز عکس ارسال کنند.

شماره تماس : ٠٩٣٦٤٢٧٢٣٩٩ -  ٠٩١٧٢٢٠٥٣٢٩

تلگرام سوگواره : FasleVasl

پست الکترونیکی سوگواره : moharam.faslevasl@gmail.com