به گزارش هنرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، محمدکاظم رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا گفت: تعزیه میدانی "وترالموتور" به نویسندگی و کارگردانی علیرضا زراعتی با حضور ١٦٠ نفر بازیگر در رده های مختلف در زمینی به مساحت ١ هکتار در روستای غیاث آباد از توابع شهرستان فسا برگزار می شود و هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان فسا با طراحی و ساخت المان هایی از ضریح نمادین حضرت ابا عبداله الحسین (ع) ، کاخ یزید و ... جلوه های ویژه هنری را در روز اجرا به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود : هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان فسا با طراحی و ساخت المان هایی از ضریح نمادین حضرت ابا عبداله الحسین (ع) ، کاخ یزید و ... جلوه های ویژه هنری را در روز اجرا به نمایش خواهند گذاشت.

رحمانی تصریح کرد: این تعزیه با موضوع بصیرت و روشنگری ، شهادت حضرت علی اصغر (ع) و سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفایش راروایت می کند و پیش بینی شده است بیش از بیست و پنج هزار نفر از عاشقان و دوستداران اهل بیت (ع) از آن دیدن کنند. .

رحمانی خاطر نشان کرد که در این نمایش مذهبی برای اولین بار تعدادی از مددجویان اصلاح و تربیت اداره زندان فسا نیز در آن نقش آفرینی می کنند.

گفتنی است: تعزیه میدانی "وترالموتور" روز یکشنبه ٩ مهرماه مصادف با عصر روز عاشورا ساعت15:30جنب شرکت صنعتی واقع در کیلومتر ١٠ جاده فسا داراب(روستای غیاث آباد) برگزار می شود.