به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایسنا، سرای عطار شامگاه ۲۲ مرداد ماه میزبان رونمایی از سومین فصلنامه تزرو بود که برای تابستان تهیه و منتشر شده است. سهند منشی در این مراسم با اشاره به اینکه نشریات محفل گرا شده‌اند، اظهار کرد: در نشریات کشور  شاهد یک گسستگی هستیم و هر نشریه به سمت حوزه خود سوق داده می‌شود و این دلیلی شد که ما سعی کنیم مجله‌ای را در شهر اصفهان منتشر کنیم که بتوانیم در آن در تمامی شاخه‌های هنر و ادبیات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سردبیر فصلنامه "تزرو" افزود: مجلاتی که در کشور منتشر می‌شوند تخصصی فعالیت دارند و ما تلاش کردیم رسانه‌ای داشته باشیم که به همه موضوعات بپردازد و تمامی مخاطبان خود را مخاطب هنر و ادب بدانیم.

وی ادامه داد: ما در هر شماره رویکردی متفاوت را مشخص می‌کنیم و آنچه در هنر و ادبیات با این رویکرد مرتبط است را در کنار هم می‌آوریم. برای انتخاب رویکردها تلاش می‌کنیم که نیازهای هنری و ادبی انسان‌های مختلف در شهرها و روستاها را بشناسیم.

منشی گفت: در فصلنامه سوم رویکرد ایماژ، تصویر و تصور را انتخاب کردیم و دلیل انتخاب این سه کلمه در کنار هم این بود که به مخاطب خود بگوییم با اینکه این سه واژه در کنار هم قرار می‌گیرند اما تفاوت‌های زیادی دارند.

سردبیر فصلنامه "تزرو" افزود: این مجله چون در شهری غیر از تهران به صورت سراسری منتشر می‌شود این حساسیت را نیز به دنبال دارد که بتواند رقابت را در بین مجلات دیگر ایجاد کند و سعی کردیم از شماره یک تا به حال ضعف‌های مجله را از بین ببریم تا در کنار مجلات تهران قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در فصلنامه‌های آینده حوزه‌هایی که با هنر و ادبیات در ارتباط هستند مثل روانشناسی و جامعه شناسی را اضافه کنیم همان طور که در فصلنامه سوم نیز یک قسمتی از جامعه شناسی را اضافه کردیم.