به گزارش هنرآنلاین، حمید رضا مکارمی مدیر مجتمع فرهنگی هنری کوثر در این باره گفت: ماجرای نمایش  داستان نوستالژیک  کودکان  دیروز  دهه 60 و والدین امروز است ، گروه هنری "زیر گنبد کبود" صندوقچه آقای حکایتی را بر می دارند و از میان حکایت ها داستانی جذاب برای بچه ها انتخاب می کنند . ماجرای ما قصه جنگل سبزی است که دو حیله گر وارد آن می شوند و شروع می کنند حیوانات را فریب بدهند و ...

مکارمی در ادامه می افزاید: دکور نمایش  بسیار جذاب و دیدنی برای کودکان طراحی شده است و جذابت های نمایش را دکور و موسیقی های مناسب صد چندان می کند .

مهداد غلامپور ، علیرضا بالود، امیر کلاهدوز، حامد جعفر پور، سعید نیک  زاد، جواد رجبی،  سعید جانباز، جواد  نظیفی، الهه عبدالهی ، مرضیه طیبی ، پریسا  پور نادر، فرهاد نجومی پور ، مهدی مطهر و بازیگر خردسال نگار حاج زمانی به عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می پردازند

دیگر عوامل  نمایش  شامل دستیاران کارگردان: زهرا حیدری ، امیر کلاهدوز،  اهنگساز: جواد رضایی ، مدیر تدارکاتو پشتیبانی: حمید طالبی ، مدیر صحنه: جواد نظیفی ، دستیار صحنه:مجتبی صادقی ، طراح  پوستر و بورشور: امین سلیمانی، هستند .

گروه نمایشی برای تماشاگران  نمایش محیطی " بازی بازی نمایش" را قبل از اجرای نمایش اصلی در فضای بیرونی سالن به اجرا در می آورد.

منطقه 15 شهرداری اصفهان منطقه دوستدار کودک است و در همین راستا  سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری  کوثر  را به عنوان مرکز تخصصی نمایش های کودک و نوجوان  اختصاص داده  و تاکنون نمایش های جذابی را به صحنه برده است  که خوشبختانه با استقبال تماشاگران مواجه شده است، این مرکز با آغوش باز پذیرای همه گروهای نمایشی  کودک و نوجوان است .

علاقمندان برای دیدن این نمایش شاد و موزیکال می توانند  به سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کوثر واقع در خیابان جی خ مسجد علی  مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 35212475 تماس بگیرند.

صدر الدین حجازی بازیگر  حرفه ای  پیشکسوت تئاتر و سینمای کشور است که تاکنون  در بیش از 300 فیلم  و تئاتر به ایفای نقش پرداخته است . در سال  56 عنوان بهترین بازیگر تئاتر را به خود اختصاص داده است . وی 50 سال است در صحنه تئاتر و سینما حضور موثر دارد و با کارگردانانی همچون ناصر تقوایی ، بهروز افخمی، امر الله احمد جو ، مهران مدیری و ... در زمینه بازیگری همکاری داشته است .