به گزارش هنرآنلاین، این کنسرت با اجرای آثاری از ژان بابتیست لولی،  آرور پرت و  نادر مشایخی  همراه با ارکستر مجلسی همدان در ساعت ٢١ شامگاه جمعه ٢٠ مردادماه و در سالن مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا همدان (واقع در بلوار مفتح) برگزار می‌شود که مدیر هنری و دستیار رهبر ارکستر  این برنامه راستین هستی پرست و مازیار محمدی نیز به عنوان مدیر داخلی فعالیت دارند.

زمان اجرای کارگاه یاد شده هم ساعت ١١ صبح روزهای ١٨ و ١٩ مردادماه و در محل سالن مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی ( واقع در بلوار بعثت) خواهد بود.

علاقمندان برای تهیه بلیت این برنامه می توانند به آموزشگاه آزاد موسیقی نی لبک ( در بلوار فاطمیه، روبروی سی متری فرهنگ)، گالری موسیقی شیدا و همدان موزیک ( ابتدای بلوار مدنی، پاساژ بهار)، فروشگاه شهر کتاب (میدان جهاد، ابتدای خیابان میرزاده عشقی) و یا فروشگاه ایران زمین (ابتدای خیابان پاستور) مراجعه کنند.

استاد نادر مشایخی متولد ٥ آذر ١٣٣٧ در تهران، آهنگساز و رهبر ارکستر بوده و فرزند هنرپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون جمشید مشایخی و فارغ‌التحصیل دانشگاه وین اتریش است.

از دیگر فعالیت‌های این آهنگساز می‌توان به  شرکت در جشنواره‌های موسیقی در اروپا، آمریکا و آسیا، رهبری ارکستر سمفونیک تهران و اجرای کنسرت با این ارکستر در اتریش (دو بار) و آلمان، تدریس در دانشگاه تهران، دانشکده موسیقی دانشگاه هنر، دانشکده صدا و سیما و کنسرواتوار تهران اشاره کرد.

او از سال ١٣٩٣ به‌عنوان رهبر ارکستر شهر تهران برگزیده شد و به اجرای کنسرت‌های متعدد پرداخت و از سال ٩٢ تا به حال به تدریس رهبری ارکستر و آهنگسازی و تاریخ موسیقی و ... در آموزشگاه موسیقی تهران مشغول است.