به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت، افزود: سالن شماره یک سینما کاپری گرگان ٢٩هزار و ٤٣٣ تماشاگر داشته که پس‌از آن سالن شماره یک سینما عصر جدید گرگان با ١١هزار و ٥٩٨تماشاگر و سینما هجرت گنبد با ٩هزار و ٢٥٣نفر بیشترین تماشاگر را در مقایسه با سایر سینماهای استان داشته‌اند.

وی بیشترین تعداد تماشاگران سینما را در فروردین ٩٦ اعلام کرد و گفت: ٣١هزار و ١٩٩ نفر در این ماه از فیلم‌های سینمای استان دیدن کردند.

این مسئول گلستانی مبلغ فروش بلیط سینماهای استان را در سه ماه نخست سال جاری ٣ میلیارد و ٨٨٦میلیون و ٢٥٠هزار ریال اعلام کرد و گفت: بیشترین فروش بلیط نیز در فروردین اتفاق افتاده که مبلغ آن‌یک میلیارد و ٧٢١میلیون و ٦٣٠ هزار ریال بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بابیان این نکته که ١٠٠درصد سینماهای استان دیجیتال هستند، افزود: سینما در شهرهای گرگان، گنبد، آزادشهر، بندر ترکمن و علی‌آباد فعال است.

وی در ادامه به فروش بلیط نیم‌بهای سینما در شهرهای استان اشاره کرد و گفت: برای استفاده بیشتر خانواده‌ها از این فضای فرهنگی به‌صورت مشخص در هر شهرستان یک روز بلیط نیم‌بها در سینما به فروش می‌رسد.

حجت‌الاسلام فضیلت اضافه کرد: روزهای یکشنبه و سه‌شنبه بلیط سینمای "هجرت" گنبد نیم‌بها به فروش می‌رسد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه یادآور شد: در شهرهای گرگان، بندر ترکمن، علی‌آباد و آزادشهر روز سه‌شنبه بلیط سینما به‌صورت نیم‌بها به فروش می‌رسد تا شهروندان با خانواده‌های خود در این فضاهای فرهنگی حاضرشده و از تماشای فیلم لذت ببرند.