سرویس استان های هنرآنلاین: تئاترهای کودک و نوجوان "گرگ و روباه پوستین دوز" از ۱۰تا۱۶ مرداد جاری، "گاو تنبل" ۱۷ تا ۲۳ مرداد، "قصه روباه و خروس" ۲۴ تا ۳۰ مرداد، "راز جنگل" ۳۱ مرداد تا ۶ شهریور و "اژدهای سه سر" ۷ تا ۹ شهریور به صحنه می روند.

تئاترهای یادشده سرگذشت روباهی است که برای سیر کردن شکم خود با مشکلاتی  زیادی در هر نمایش روبه رو می شود که در نمایش راز جنگل به آرامش می‌رسد. این در حالی است که  نمایش "اژدهای سه سر" تخیلی است و خلاقیت ذهنی بچه ها را پرورش می‌دهد.

در نمایش های نام برده احمد هنرور، ابراهیم برومندیان، طاهره فلاحتی، نیکتا برومندیان، زهرا کمالی، مرضیه وکیلی، مریم وکیلی، مرضیه فقیری، الناز براتی، سجاد یزدان شناس، ملیکا زردشتیان، سپیده راحمی، زهرا بهبودی، حسن ایرجی و فاطمه خالدی نقش آفرینی می کنند.

همچنین در این نمایش ها  بازیگران خردسالی نیز به بازی می پردازند که زهرا مجرد، سارینا رضایی و سینا غلام پور هستند. نویسنده و کارگردان این آثار ابراهیم برومندیان است و دستیار کارگردان و طراح و ساخت عروسک، دکور و لباس برعهده عزت رهرو اصفهانی است.آهنگسازی ها را نیز حسین برومندیان انجام داده و مسعود کاراندیش طراحی پوسترها را برعهده داشته است.

جشنواره کودک و نوجوان گروه تئاتر "امروز" با همکاری انجمن هنرهای نمایش فارس، شهر کتاب شیراز ، هرشب ساعت ٨:٣٠ در تماشاخانه شهر کتاب شیراز ابتدای خیابان پزشکان در بلوار معالی آباد برپا است.

الهه بهرامی