به گزارش هنرآنلاین، مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: شهرستان نیشابور دارای توانمندی های زیاد در رشته های مختلف هنری است و در اکثر خانه های این شهر هنرمندی وجود دارد و آن به علت مردم فرهنگ و هنر دوست این دیار است و اینک نمایشگاه گروهی نقاشی "پاپیروس" همزمان با دهه فرخنده کرامت  و به مناسبت هفته کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حمید رضا آتشی افزود: نمایشگاه گروهی نقاشی "پاپیروس" مجموعه آثار هنرمندان شامل ٦٠ اثر  است که شامل آثار نقاشی و طراحی در ابعاد  ٢٠*١٥  تا٧٠ * ١٠٠ است.

وی خاطر نشان کرد: این آثار با تکنیک مداد، زغال، مداد کنته، گچ پاستل، مداد رنگی، رنگ روغن، آب رنگ کار شده است و دارای سبک های مختلف هنری و با موضوع پرتره، طبیعت  و طبیعت بی جان است.

این مقام مسئول  هدف از  برپایی این نمایشگاه را چنین عنوان داشت: ما در پی نقد و بررسی آثار این هنرمندان و رواج هنر در سطح شهرستان نیشابور و هدایت نوجوانان و جوانان مستعد به سمت هنر نقاشی هستیم .

مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه گروهی نقاشی "پاپیروس"  تا ٥ مرداد ٩٦  از ساعت ١٠ الی  ١٢ و ١٨ الی ٢٠ در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.