به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائم شهر، نمایش خیابانی "سراب" به نویسندگی و کارگردانی سید اسماعیل حسینی ،به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر شامگاه گذشته ١١تیرماه ٩٥ در پارک ولیعصر(عج)شهرستان قائم شهر اجرا شد.

این نمایش خیابانی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر و با موضوع اعتیاد و هنرمندی بازیگران سید اسماعیل حسینی، مبین فلاحتی، هستی محمودیان و سینا رحیمی با استقبال خوب شهروندان قائم شهری اجرا شد.

شایان ذکر است؛ محسن الیاسی مشاور کارگردان، مبین فلاحتی دستیارکارگردان، جواد بلباسی گرافیک، سید مهدی حسینی هماهنگی ،علی شاهبابایی و فاطمه قلی پور گریم از دیگر عوامل این نمایش خیابانی بودند.

گفتنی است؛ این نمایش حول محور داستان زندگی زن معتادی است که پولی برای خرید مواد مخدر ندارد و مرد مواد فروش به او پیشنهاد ازدواج می دهد که این منجر به درگیری لفظی بین زن و مواد فروش می شود که در این میان همسر و برادر این زن از راه می رسند و متوجه موضوع می شوند و سرانجام همسر زن معتاد تلاش می کند تا زنش را ازدام اعتیاد نجات دهد. 

شایان ذکر است؛ سید اسماعیل حسینی بازیگر جوان قائم شهری ،از دوشنبه الی جمعه هرهفته در طول ایام تابستان سال جاری، با اجراهای مختلف در موضوعات متفاوت فرهنگی،آسیب شناسی های مختلف اجتماعی ، خانوادگی و...در طرح تابستانه "باران تابستانه " ساحل دریای بابلسر نیز فعالیت می کند.