به گزارش هنرآنلاین، به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، شب‌های شعر رضوی در قالب طرح رایحه رضوی و از برنامه‌های جنبی هفتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور در سه شهر گیلان برگزار می‌شود.

این برنامه به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های فومن، آستانه‌اشرفیه و بندرانزلی و با مشارکت بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با شعرخوانی بیش از سی نفر از شاعران آیینی برجسته استان برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش؛ سومین و آخرین جلسه از شب‌های شعر رضوی گیلان، ساعت ١٨:٣٠ عصر شنبه ٣٠ خردادماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر انزلی واقع در میدان مالا، خیابان معلم برگزار می‌شود.

ذبیح الله تقی پور، سید جلیل سیدهاشمی، محمد نارسی، حجت الله ناصری، غلامحسین ابراهیمی، هادی سلیمی، اکبر رنجبر، فاطمه توکلی، مروارید آقابالازاده، پونه نیکوی و وحیده تقی پور؛ شاعرانی هستند که در این برنامه، آخرین سروده های خود را در وصف امام رضا (ع) و فرهنگ و معارف رضوی برای حضار قرائت خواهند کرد.

این گزارش می افزاید: دو جلسه نخست شب‌های شعر رضوی گیلان، در فومن و آستانه اشرفیه برگزار شد.

هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونت امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، مردادماه ٩٦ همزمان با دهه کرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

علاقمندان برای مشاهده فراخوان این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس gilan.shamstoos.ir مراجعه کنند.