شراره رخام؛ "بازیگر" و عضو فعال تیم فوتسال و والیبال هنرمندان در گفت و گو با خبرنگار هنر آنلاین درباره معیار تعیین لباسش گفت: معیار لباس پوشیدن خود را طرح و البته رنگ آن میدانم.

او در پاسخ به اینکه رسانه ها به چه اندازه تاثیر بر روی فرهنگ لباس پوشیدن جامعه ما دارند، گفت: رسانه ها در فرهنگ پوشش آدم‌های جامعه بسیار تاثیرگذار بودند و هستند.

این بازیگر درباره الگوپذیری افراد جامعه از بازیگران مورد علاقه‌شان گفت: مردم در دنیای آرمانی خودشان با بازیگران مورد علاقه خود ارتباط عاطفی برقرار می کنند، به نوعی بازیگران مسئول هستند و چه خواسته یا نا خواسته الگو قرار خواهند گرفت،پس چه بهتر که الگوهای مناسبی برای مردم و جامعه باشند.

این بازیگر افزود:همیشه به دنبال ایده های جدید و افکار نو هستم، امروز به طراح هایی که داریم افتخار میکنم و قابل احترام هستند.

رخام در آخر گفت: اطلاع رسانی جشنواره خوب بوده و من هم در جشنواره فجر مدو لباس امسال حضور پیدا خواهم کرد و حائز اهمیت است که تولید کننده ها به تولید انبوه نیز بپردازند تا به این واسطه جلب توجه بیشتری کنند و روی طرح ها دقت بیشتری به خرج دهند تا در نهایت با آغاز سال جدید شاهد تغییرات چشم گیر بانوان در همه عرصه‌ها شویم.

انتهای پیام/