سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "اعترافاتی درباره زنان" از 9 خردادماه اجراهای عمومی خود را در تماشاخانه استاد مشایخی آغاز می‌کند. سهیل ملکی کارگردان این نمایش با بیان مطالبی در رابطه با این اثر به هنرآنلاین گفت: نویسنده کار امیر یاراحمدی این متن را سال 82 نوشتند و در همان زمان توسط گروه نمایشی در سالن اصلی به صحنه رفت. بعد از آن اجراهایی که در تهران و استان‌های کشور داشت، که هیچ کدام اجراهای استانداردی نبودند.

او در توضیح استاندارد نبودن آن اجراها عنوان کرد: منظورم آنست که در قالب نمایشنامه‌خوانی و یا اجراهای آموزشگاهی بوده و اجرای ثابتی از آن نداشتیم. این نمایش به دغدغه‌های کنونی جامعه نزدیک است. نمایشی کمدی که زبان طنز نهفته در آن همه‌گیر است.

ملکی خاطرنشان کرد: این نمایش فراتر از نوشته است. متن به گونه‌ای است که طبق گفته نویسنده آن بازیگر محور است. ما فراتر از این موضوع رفتیم و تیپ کار کاملا متفاوت است، یعنی در عین آنکه تیپ در ضدیت کامل با اجرای نمایش، بسیار وابسته به متن است.

او همچنین در رابطه تعداد بازیگران این نمایش و کوچک بودن سالن استاد مشایخی گفت: پیش از این تجربه کار در این سالن را با 12 بازیگر هم داشته‌ام. یعنی تاکنون رکوردار بیشترین بازیگر من هستم. با این وجود اکنون مسئله‌ای خاصی در این رابطه ندارم.

کارگردان نمایش "ابرها" با اشاره به طراحی‌های این اثر افزود: طراحی صحنه و نور برعهده حسین کیانی بوده است، طراحی‌های او مانند امضا می‌ماند و به این طریق شکل صحنه را عوض کردیم.

نمایش "اعترافاتی درباره زنان" به نویسندگی امیر یاراحمدی و کارگردانی سهیل ملکی از 9 تا 31 خردادماه ساعت 21 در سالن استاد مشایخی به صحنه می‌رود. بهزاد حاجی‌حسنی، مهراد مشهودی، ساناز نامدوست، میترا ثاراللهی، شیرین ریاضی، سارا لاهوت، نسرین بذرافشان بازیگران این نمایش‌اند.