به گزارش هنرآنلاین ،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، ارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در مراسم آغازین انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: استان بوشهر از جمله استان هایی است که در حوزه تئاتر به عنوان قدیمی ترین استان کشور محسوب می گردد و تمدن تئاتر کشور ما نیز برخواسته از عرصه ی زرخیز استان بوشهر است که خود بسی جای مباهات دارد؛ لذا انتظار ما از این اقلیم بسی بالا خواهد بود.

او در ادامه خاطر نشان کرد: واگذاری اختیار و مدیریت تئاتر استان ها به تصمیم هنرمندان استان از این بابت است که به نوعی مشارکت دلسوزانه و یک فرآیند متعهدانه بین هنرمندان و در حقیقت عرصه حاکمیتی دولت که در استان ها به نام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، رقم بزنیم.

بهداروند افزود: امیدوارم نتیجه انتخابات در تمام استان ها به ویژه استان بوشهر به تعالی تئاتر و توسعه فرهنگ تئاتر به نام یک هنر جامعه محور و یک هنر جامعه اندیش خلق شود.

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران اضافه نمود: هنرمندان روایت گران روزگار خویش هستند؛ عرصه روزگاری خویش را انشاء الله در آن هیئت که مدیریت تئاتر بر عهده می گیرند، خواهیم دید.

او افزود: امیدوارم هیئت تئاتر استان به دور از هر گونه محدودیت ها و ارجعیت دادن به یک گروه و تفکری خاص به فکر رشد و تعالی تئاتر باشند.

شایان ذکر است انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان با حضور بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و هیئت همراه و همچنین همچنین گروه های نمایشی استان بوشهر ٢ اردیبهشت ماه جاری در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار گردید.