شکرخدا گودرزی که در دوره های مختلف جشنواره تئاتر فجر به عنوان داور، نویسنده و کارگردان حضور داشته است در آستانه برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: جشنواره تئاتر فجر یکی از مهمترین نقاط عطف عرصه هنر است که البته پس از بیش از سه دهه برگزاری انتظار آن می رود که ثبات در روند و شکل برگزاری آن برای هنرمندان و مخاطبان مشهود شده باشد.

گودرزی با بیان این نکته دبیرخانه و دبیر دائمی برای بزرگترین ویترین تئاتری کشور یعنی جشنواره بین المللی تئاتر امری لازم و ضروری به نظر می رسد تصریح کرد: تعداد دبیران متمادی جشنواره تئاتر فجر از رقم انگشتان دست هم تجاوز می کند و وقت آن رسیده که ثبات در مدیریت این فستیوال هنری را در تمامی ابعاد شاهد و ناظر باشیم.

وی ادامه داد: به هر تقدیر جشنواره ای در سطح بین الملل همواره با برخی نقاط ضعف کوچک نیز همراه خوهد بود اما باید دقت داشت مشکلات کوچک اهداف کلان را قربانی نکند و در این حرکت هنرمندانه گروهی هنرمندان در کنار مدیران قرار گیرند.

گودرزی که با نویسندگی و کارگردانی نمایش "روز سیاوش" در جشنواره جاری فجر حضور دارد اظهار داشت: البته در شرایط اقتصادی فعلی نمی توان توقع زیادی از سیاست گزاران جشنواره در تزریق به موقع بودجه داشت اما در بلند مدت تجهیز ایده‌آل سالن ها، دعوت از گروه های نامدار خارجی و سایر موارد شدنی به نظر می رسد.

گفتنی است، سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با رویکرد "تئاتر برای همه" و با هدف روزآمدی نمایش ایرانی از طریق ارائه الگوهای شایسته مضمونی و ساختاری در دی و بهمن ماه سال 1391 به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/52/53