به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، در این گروه حسین خوش چهره نوازندگی نی ،مرجان مهربان نوازندگی قانون،نازنین تن ساز نوازندگی عود و رامین علیپور نوازندگی تمبک را به عهده داشتند.

اجرای این گروه به دور از هیاهوی این روز های موسیقی ایران و تلاش گروه‌ها برای نو آوری های عجیب و نامتجانس ،اجرایی دقیق و اصولی در موسیقی دستگاهی بود که حس صداقت و نجابت موسیقی ایرانی را به شنونده منتقل می‌کرد.

قسمت اول اجرا به دو نوازی تار امیر شریفی و تمبک رامین علیپور در مایه بیات اصفهان و افشاری بر اساس شیوه استاد علی اکبر شهنازی اختصاص داشت که بسیار قابل تامل بود.اجرایی تمیز ،با قدرت و با احساس تحسین تماشاگران و اهل فن را به همراه داشت.هم چنین همراهی تمبک رامین علیپور بسیار زیبا و هوشمندانه بود.

پایان این قسمت با تصنیف خوانی امیر شریفی همراه بود که حسن ختام خوبی برای قسمت اول برنامه بود.

قسمت دوم کنسرت به گروه نوازی در مایه دشتی اختصاص داشت؛این قسمت با اجرای پیش درامدی از استاد فروتن آغاز شد در ادامه مهدی امامی خواننده گروه با اشعاری از وحشی بافقی وسعدی و با همراهی ساز اعضای گروه اوازی در مایه دشتی خواند و بعد از تصنیفی از ساخته های امیر شریفی مایه اواز را به دستگاه همایون تغییر داد که این تغییر فضا بسیار دلنشین و قابل تامل بود .

در ادامه با بازگشت به مایه دشتی و اجرای تصنیفی قدیمی اجرا به پایان رسید؛در این قسمت صدای گرم و متفاوت،لحن قلندرانه و تسلط خواننده بر موسیقی دستگاهی تحسین تماشاگران را به همراه داشت.

اجرای دقیق و هماهنگ اعضای گروه ،جواب آواز های بجا و با احساس عواملی بودند تا شبی زیبا در موسیقی ایرانی ساخته شود.

در این اجرا استاد محسن کرامتی ،سیامک جهانگیری،امیر اسلامی،فرشاد توکلی،فرید خردمند ،احسان عابدی و جمعی دیگر از اهالی موسیقی حضور داشتند.